23 ilde orman sınırı dışına çıkarma kararı
Orman sınırları dışına çıkarılan alanların iki katından az olmamak üzere Orman Genel Müdürlüğüne orman tesis etmek üzere tahsis yapılacak
İzmir’de 3 kişinin öldüğü yangında kahreden detay… Alevlerin içinde gelen karar
İzmir’in Çeşme ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangında 3 kişinin hayatını kaynetmesiyle ilgili yeni detaylar ortaya çıktı.
3 ilde orman yangını! Ekiplerin müdahalesi sürüyor
İzmir, Çanakkale ve Manisa’da orman yangını çıktı. Ekiplerin üç ilde müdahalesi sürüyor.
2 ilde orman yangını! Ekipler müdahale ediyor
İzmir’in Urla ilçesinde, İçmeler mevkisindeki Karaburun gişeleri çıkışında bulunan bölgede ve Yangına itfaiye ve Antalya’nın Döşemealtı ilçesinde orman yangını çıktı. Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri müdahale başlattı.
Hatay’da orman yangını kontrol altına alındı
Hatay’ın Arsuz ilçesinin kırsal Haymaseki Mahallesi yakınlarında orman yangını çıktı. Bölgeye sevk edilen ekipler, karadan ve havadan alevlere müdahale ediyor. Öte yandan bir yangın haberi de Balıkesir’den geldi.
Çanakkale’de bir ayda 132 yangın! Acı bilanço açıklandı
Çanakkale’de Haziran ayında 31’i orman yangını, 101’i orman dışı alan olmak üzere 132 yangın meydana geldi. 31’i ormanlık alan olmak üzere toplam 132 yangında 2 bin 625 futbol sahası büyüklüğünde bin 875 hektar alan zarar gördü.
Muğla’daki yangında son durum! ‘2024 yılının en ciddi yangınlarından birini yaşıyoruz’
Muğla’nın Bodrum ilçesi Pınarlıbelen’de çıkan orman yangınına müdahale devam ediyor. Yangınla ilgili Muğla Valisi açıklama yaptı.
Bakan Yumaklı: 21 yılda orman alanımızı 23,4 milyon hektara çıkardık
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, 21 yılda orman alanını 2,6 milyon hektar artırarak 23,4 milyon hektara çıkardıklarını bildirdi.
Antalya’da yangın! 4 hektar alan zarar gördü
Antalya’nın Aksu ilçesine bağlı Fatih Mahallesi’nde başlayıp, Macun Mahallesi’ndeki makilik alan ve ormana da sıçrayan yangın bölgesinde soğutma çalışmaları devam ediyor.
‘Ormanı temizle yangınlara dur de’
‘Ormanlarımız Yaşasın’ kampanyasının ilk etkinliği Urla Belediyesi ve Urla Kent Konseyi iş birliğiyle dün gerçekleştirildi. Otoyol kenarındaki ağaçlıklı bölgede 15 dakikada, 15 torba çöp toplandı. Urla Belediye Başkanı Balkan, “Geleceğimize sahip çıkan herkese teşekkür ediyoruz” derken Milliyet Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Pınar Aktaş da “Herkesi kampanyamıza desteğe davet ediyoruz” dedi.




