22 yıl sonra geri döndü! ‘Bana cezaevinde bakmadınız’ dedi, hayatlarını kararttı

Adana’da 2001 yılında evine icra gelen iş adamı Sedat G. (61), avukat Savaş Bedir ve İcra Memuru Hasan Fındıl’ı tabancayla öldürdü. Cinayetin ardından cezaevine giren ve 22 sene hapis yatan Sedat G., 1.5 sene önce tahliye oldu.

Sedat G.‘nin tahliye olduğu dönemde ise ablası ev kadını S.Ş.’nin (56) eşi A.Ş.’nin (56) babası hayatını kaybetti. Babasının ölümü üzerine A.Ş.’ye 300 bin lira miras kaldı.

‘BANA CEZAEVİNDE BAKMADINIZ DEYİP CEZA KESTİ’

Eniştesine miras kaldığını öğrenen Sedat G., iddiaya göre, eniştesini taziye evinden alıp ölen kardeşi Vedat G.’nin Akkapı Mezarlığı’ndaki kabri başına götürdü. Burada silah zoruyla video çeken Sedat G., ardından eniştesi ve ablasına miras kalan 300 bin lirayı, ‘Bana cezaevinde bakmadınız’ diyerek gasp etti. 4 kız babası A.Ş. ise evlatlarının başına bir şey gelmemesi için şikayetçi olmadı.

‘YEĞENİNİ VURDURDU’

Geçtiğimiz aylarda ise Sedat G., jandarma olan yeğeni A.D.‘yi alacak verecek meselesi nedeniyle takside vurdurdu. Bunun üzerine kardeşinden korkan S.Ş., eşiyle birlikte adliyeye gidip şikayetçi oldu. İfadesi alınan Sedat G., çıkartıldığı mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

“TEDİRGİN OLDUM”

Halen ağabeyinden tehditler aldığını anlatan ve can güvenliği olmadığını söyleyen S.Ş., “Elim kan kokuyor, parasızım diyerek eşimin üstüne çöktü. Bana para vereceksin dedi. Eşimi bir tuzakla mezarlığa götürdü, silah zoruyla parasını elinden almışlar. Haliyle bende tedirgin oldum. Her gün telefon ediyordu, silahla evime geliyordu. Altınlarımı da bozdurup verdim” dedi.

 

“BÖYLE AĞABEY OLMAZ OLAYDI”

Ağabeyinin cezaevine geri girmesini istediğini anlatan S.Ş., “Cezaevinden çıkınca çok üzüldüm. İlk başta sevinmiştik ama sonra böyle yapınca üzüldüm. Gidip yeğenimi de vurdurtunca çok üzüldüm. Keşke çıkmasaydı cezaevinden. Benim paramı getirsin, geri cezaevine girsin ben ancak öyle rahatlarım. Çok korkuyorum, mağduruz. Böyle ağabey olmaz olaydı” ifadelerini kullandı.

 

“KENDİSİNE CEZAEVİNDE BAKTIM”

Enişte A.Ş. ise kendisinin zorla mezarlığa götürüldüğünü belirterek, “Beni mezarlığa götürüp video çektirdi. Silahları vardı ellerinde. Dediklerini yaptım. Sonrasında da 300 bin lira para istedi benden. O parayı da verdim. Çocuklarıma, torunlarıma bir şey olmasın istedim. Ben kendisine zaten cezaevinde elimden geldiğince baktım. Harçlıklarını gönderiyordum. Ondan yetinmedi demek ki. Çıkınca hepiniz bedel ödeyeceksiniz diyordu. Yeğenini vurunca artık korkup şikayetçi olduk” diye konuştu.

Related Posts

Galatasaray’da Samsunspor maçı hazırlıkları başladı

Galatasaray, Trendyol Süper Lig’in 32. haftasında 2 Mayıs Cumartesi günü deplasmanda Samsunspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Trabzonspor kalmasını istemişti: Manchester United, Onana’nın bonservisini belirledi!

Son dakika haberleri. İngiltere Premier Ligi takımlarından Manchester United, Kamerunlu kaleci Andre Onana’nın bonservisini belirledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kaçırdığınız Haberler

Trabzon’da yağmurla birlikte çakan şimşekler gökyüzünü aydınlattı

  • By
  • Mayıs 28, 2026
  • 3 views
Trabzon’da yağmurla birlikte çakan şimşekler gökyüzünü aydınlattı

Zonguldak’ta cezaevinde rahatsızlanan 5 hükümlü ve tutuklu hastaneye kaldırıldı

  • By
  • Mayıs 28, 2026
  • 3 views
Zonguldak’ta cezaevinde rahatsızlanan 5 hükümlü ve tutuklu hastaneye kaldırıldı

Zonguldak’ta cezaevinde mide bulantısı şikayetiyle 18 hükümlü tedavi altına alındı

  • By
  • Mayıs 28, 2026
  • 4 views

Zeytinin kilosunu 50 TL’ye sattı

  • By
  • Mayıs 28, 2026
  • 3 views
Zeytinin kilosunu 50 TL’ye sattı

Giresun’da otomobil dereye uçtu: Karı-koca hayatını kaybetti

  • By
  • Mayıs 28, 2026
  • 4 views

Bakan Yumaklı, üreticilerin elinde kalan kurbanlıkların ESK tarafından satın alınacağını bildirdi Açıklaması

  • By
  • Mayıs 28, 2026
  • 2 views