Geçen Cuma namazından sonra üstad gazeteci ve çilekeş dava adamı Halis ÖZDEMİR beyle rahmetli Erbakan’ın A takımından ve Kastamonu Yongapan A.Ş.’de 7 yıl beraber çalıştığım İsmet Ağan beyle efsane MTTB Başkanı, eski bakan ve TBMM başkanı adı gibi kahraman İsmail Kahraman beyin bürosunda idik. Her kesimden, yaştan ve meslekten seçkin kişiler vardı.
15 Temmuz’da meclisi açma kararını ve yaşananları kısaca anlattı.
Halis bey de 12 Eylül darbesinde Mamak Askeri Cezaevinde gördüğü işkenceleri anlattı. Hiç duymadığım işkenceleri duyunca çok şaşırdım. O dönemin aktör zalimleri bu dünyada tam ceza görmedi. Ahirette azapları çetin olur herhalde.
Bende 1979’da 2 ay yattığım Mamak’ta Medreseyi Yusufiye olarak görüp siyaseti bırakma kararını almıştım.
Reisi Cumhurumuza tam destekle beraber yapılan yanlışlar, başta 6284 no’lu kanun ve emeklilerin durumu ve REİS e ulaşılamamak ve bilerek ayağına kurşun sıktıran çevreye dikkat çekildi.
İsmail Kahraman Bey dikkatle dinledi. Desteğin devam etmesi şart dedi.
Halis Özdemir Bey Fatih Erbakan ile yapılan ittifaktaki gayretlerini anlattı. Cumhurbaşkanı ve milletvekili seçimindeki ittifakın belediye seçimlerinde olamadığını, REİS e yanlış bilgi verildiğini anlattı.
Ben de dindar nesil hedefinin gerçekleşemediğini üzülerek dile getirdim.
Kastamonuluyum deyince Karabük’te bulundukları zaman Kastamonu’ya geldiğini söyledi, Nasrullah Camii şadırvanından su içtim, çok geldim dedi.
Karabük’te Bediüzzaman’ın talebesi Mustafa Osman ve Kastamonu’da M. Feyzi Efendi’yi (rha) de ziyaret ettiğini anlattı.
İlk defa yakından tanıyıp sohbet imkanı bulduğum İsmail Kahraman beye teşekkürler ederek ikindi namazını beraber kılıp ayrıldık.
3. Dünya savaşının başladığı şu anda İngiliz aklıyla fitneler, zulüm ve entrikalar kol geziyor.
Bu yüzden elbirliğiyle REİS in yanında olmalı, destek olmalı, yanlışları lisan-ı münasiple anlatmalı.
Bunu yaparken kırıp dökmeden, azgın muhalefete prim vermeden, din millet aşkıyla birlik olmamız ELZEM.
Hatasız kul olmaz…
Selam ve dua ile saygılar.





